Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Bublan hájil body, jeho vůz zatím stál na zákazu

  18:00aktualizováno  18:00
Ministr vnitra František Bublan přijel do iDNES.cz na on-line rozhovor se čtenáři. Zatímco vysvětloval nedávnou rychlou jízdu svého vozu po dálnici, jeho limuzína nejméně hodinu stála před budovou redakce na zákazu zastavení. Ministr uznal, že ochranná služba pochybila.

Limuzína ministra Bublana na zákazu zastavení před budovou MAFRA. | foto: iDNES.cz

ČTĚTE TAKÉ:
Z piráta silnic se může stát moudrý vládce, míní Bublan

Řidič zaparkoval na zákazu zastavení přesto, že mu redakce iDNES.cz zajistila místo ve firemní podzemní garáži. To nakonec zůstalo prázdné.

"O tom rozhoduje ochranná služba, která situaci na místě vyhodnocuje. To je záležitost, do které nemůžeme zasahovat. Pan ministr si toho jako spolucestující nevšiml, navíc byl celou dobu v budově," řekla iDNES.cz mluvčí ministerstva vnitra Radka Kovářová.

"Nicméně pokud tento vůz skutečně stál na zákazu zastavení, považuje to pan ministr za pochybení, kterým se musí zabývat ředitel ochranné služby," dodala.

Prezident ochranné služby ministra Lubomír Kvíčala uvedl, že podle popisu to vypadá, že řidič skutečně pochybil. Záležitost chce důkladněji prozkoumat. Oficiální odpověď slíbil zaslat redakci v pátek.

Ministr jel 200 km/h, tvrdí čtenář
Tento přestupek možná není v posledních dnech jediným. Čtenář, který si nepřál zveřejnit jméno, napsal do redakce iDNES.cz e-mail, že ho ve středu kolem 22. hodiny na dálnici D1 asi na 30. kilometru předjelo vládní Audi A8 s registrační značkou 1A0 9152.

"Jelikož jsem jel na silné motorce a zajímalo mě, kdo takhle jezdí, vyrovnal jsem s vozem rychlost zhruba na 200 km/h a tou jsem vůz následoval až do Prahy. Tam vůz rychlost snížil a já jsem v něm viděl ministra Bublana," napsal čtenář. Žije prý v Praze 6 nedaleko místa, kde bydlí i ministr, viděl ho vystupovat před domem.

"To já fakt nevím. Já jsem neřídil, to jsem jel v noci. Já do toho mluvit nemůžu a na tom tachometru to nevidím. Podřimoval jsem. Takovou rychlostí určitě nejeli, to se mi nezdá. To si ten čtenář asi vymyslel," řekl k tomuto obvinění František Bublan.

Před několika dny informovala televize Nova o tom, že vládní limuzína s ministrem Bublanem jela po brněnské dálnici bez zapnutého majáčku rychlostí nejméně 170 kilometrů za hodinu. Jízdu natočil náhodný řidič. - více zde

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Ke kůrovci se přidala vichřice. Z Bruntálska postupně mizí lesy

Místo klidu a čerstvého vzduchu lesní dělníci a těžká technika. V lesích na Bruntálsku se kromě těžby kůrovcového dřeva likvidují škody po vichřici z minulého...  celý článek

Velkokapacitní vepřín na místě bývalého romského koncentračního táboru v Letech...
Vláda koupí a nechá zbourat vepřín v místě, kde za války trpěli Romové

Vepřín v Letech u Písku zmizí. Vláda se jednomyslně rozhodla koupit ho a zbourat. „Není důstojné, aby na místě, kde zemřelo několik set obyvatel, z toho dvě...  celý článek

Ostrý provoz na dálnici D11 u Hradce Králové (21.8.2017).
Na novém úseku dálnice u Hradce začal ostrý provoz, D11 teď měří 90 km

Silničáři otevřeli před patnáctou hodinou nový tříkilometrový úsek dálnice D11 u Hradce Králové. Stalo se tak 39 let poté, co celé dílo začalo růst od Prahy....  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.