"Noc pro nás bude velmi těžká. Teploty klesnou sedm stupňů pod bod mrazu," hlásí z televizního studia bezdomovec v ošuntělé bundě a čepici. Krásné rosničky v šatech nahradila řada evropských televizí bezdomovci, píše huffingtonpost.com.
Během přímého přenosu lidé z ulice hovoří o svých životech, připomínají divákům, jak bezdomovci prožívají mrazivé počasí. Na konci relace vyzvou diváky, aby je podpořili prostřednictvím projektu Dny naděje.
Jednoduchý a přitom originální nápad, jak oslovit veřejnost u diváků vzbudil převážně pozitivní reakce. Zveřejněním příběhů těchto lidí by se bezdomovci mohli lépe zařadit do společnosti a zároveň dát naději ostatním lidem z ulice.
Kampaň se původně připravovala jako reklama do německých rádií, postupně se začala rozšiřovat po Evropě. Tento koncept uspěl například v Německu, Rusku, Polsku, Švýcarsku a v Srbsku, další země budou zřejmě následovat.