Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Bezdomovci předpovídají počasí, kreativní kampaň u diváků zabodovala

  22:42aktualizováno  22:42
Televizní rosničky mohou být s počasím spojeny více, než si diváci mysleli. Řada evropských televizí v rámci kampaně Dny naděje nechala hlásit zprávy o počasí bezdomovce. Chtějí tak upozornit na jejich zoufalou situaci. Nápad u diváků zabodoval, z některých z nich se staly hvězdy a v televizi zůstali natrvalo.

Před televizní kamery se postavili bezdomovci a začali předpovídat počasí. Lidé bez domova tak upozornili na svou situaci, u diváků kampaň sklidila úspěch. | foto: Day of hope

"Noc pro nás bude velmi těžká. Teploty klesnou sedm stupňů pod bod mrazu," hlásí z televizního studia bezdomovec v ošuntělé bundě a čepici. Krásné rosničky v šatech nahradila řada evropských televizí bezdomovci, píše huffingtonpost.com.

Během přímého přenosu lidé z ulice hovoří o svých životech, připomínají divákům, jak bezdomovci prožívají mrazivé počasí. Na konci relace vyzvou diváky, aby je podpořili prostřednictvím projektu Dny naděje.

Jednoduchý a přitom originální nápad, jak oslovit veřejnost u diváků vzbudil převážně pozitivní reakce. Zveřejněním příběhů těchto lidí by se bezdomovci mohli lépe zařadit do společnosti a zároveň dát naději ostatním lidem z ulice.

Kampaň se původně připravovala jako reklama do německých rádií, postupně se začala rozšiřovat po Evropě. Tento koncept uspěl například v Německu, Rusku, Polsku, Švýcarsku a v Srbsku, další země budou zřejmě následovat.

Autor:


Témata: Bezdomovec


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.