Reklama nabízela plavbu mezi Itálií, Francií a Španělskem se začátkem někdy od 25. února do 29. října tohoto roku.
Inzerát firma přiložila k dopisům pro klienty na Floridě a objevil se také na blogu Washington Post a na stránkách New York Daily News. Podle britského deníku The Daily Mail se mohli zájemci těšit na "opravdové evropské zážitky".
Mluvčí společnosti Christine Elliotová se za chybu omluvila. "Reklamu jsme odeslali ještě před neštěstím. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti," řekla s tím, že příprava dopisů trvá od šesti do osmi týdnů, a byly proto hotové ještě před 13. lednem, kdy Costa Concordia ztroskotala u italského pobřeží.
Záchranáři už v úterý ukončili pátrání po pohřešovaných v zatopených prostorách lodě. Podle koordinátorů akce jsou prý vystaveni příliš velkému riziku. Dále se pohřešuje patnáct lidí, sedmnáct obětí potápěči objevili (více čtěte zde).