Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Schwarzenberg se pro předvolební kampaň TOP 09 změnil v agenta 009

  14:23aktualizováno  19:19
Po otevření webových stránek TOP 09 se objeví snímek předsedy Karla Schwarzenberga a nápis "009 TOP". Je to součást volební kampaně, kterou strana svým příznivcům na webu postupně dávkuje. Po několika hodinách přibyla věta, že se jedná o agenta ve službách naší republiky.

Vysvětlení příběhu, který za snímkem stojí, si TOP 09 nechává na středu. | foto: TOP09.cz

"Je to součást naší kontaktní kampaně," řekl iDNES.cz  odpoledne Zdeněk Bezecný, který je volebním lídrem strany na jihu Čech. Bližší informace strana zveřejnila až večer s tím, že podobu kampaně jí pomohl vytvořit výtvarník David Černý. Ten stál i za "čírem", které Schwarzenberg nasadil v prezidentské volbě.

"TOP 09 bude nový motiv využívat na rolling boardech v Praze a na velkoplošných plachtách. V rámci podporovatelské kampaně si pak příznivci TOP 09 a Karla Schwarzenberga budou moci objednat reklamní plachty, plakáty a placky," napsala strana v tiskové zprávě.

Podle TOP 09 Schwarzenberg v roli TOP agenta 009 ztělesňuje muže, který má "velký nadhled, zkušenosti a potřebný vnitřní klid při řešení dramatických situací".

"Stejně jako v minulých létech se od nás také očekával vtip a nadhled. Jsem rád, že jsme v tomto konceptu zachovali jasný vzkaz, že v těchto volbách nejde o nic menšího než o demokracii v naší zemi," tvrdí manažer volební kampaně Jaroslav Poláček.

Některé zpravodajské servery nejprve uváděly, že Schwarzenbergovu fotku na web umístil hacker. To však strana zpočátku odmítala komentovat a skrze svou mluvčí Martinu Týblovou pouze odpoledne odkazovala na chystané tiskové vyjádření. 

Karel Schwarzenberg je tradiční tváří kampaní TOP 09. V minulosti tak Česko zaplavily transparenty s fotografií šéfa TOP 09 se zavřenýma očima a sloganem: Když se kecají blbosti, tak spím. Při prezidentské volbě pak bodovaly letáky a placky se Schwarzenbergem jako s pankáčem.

Právě úspěšné prvky z prezidentské kampaně chce strana použít i při současném předvolebním boji. Méně proto investuje do billboardů a mnohem více se zaměří na sociální sítě a takzvanou kontaktní kampaň (více čtěte zde). Při ní bude Karel Schwarzenberg i místopředseda Miroslav Kalousek objíždět voliče v jednotlivých regionech.

TOP 09 do kampaně investuje 50 milionů korun, z toho 30 milionů půjde z vlastních zdrojů, se zbytkem pomůže překlenovací úvěr.

Autoři: ,






Hlavní zprávy

Další z rubriky

V ubytovně pro 105 lidí žijí jednotlivci i rodiny, které nemají kam jít....
V Moravské Ostravě žádají konec ubytovny. Nájemníci prý hlučí, fetují a kradou

Několik set obyvatel rezidenční čtvrti okolo restaurace Slunečnice v Moravské Ostravě má obavy. Sepsali petici, ve které žádají zrušení ubytovny v Sadové...  celý článek

Silnice, na nichž se plánuje zavedení mýta
Jihočeský kraj chce rozšířit mýto i na další silnici I. třídy

I na jihočeských silnicích první třídy budou muset platit řidiči nákladních aut mýto. Kraj nejdříve návrh ministerstva dopravy odmítal, ale nyní na něj...  celý článek

Budoucí podoba nového kulturního centra.
Šestiletý spor skončil, radnice v Lanškrouně zaplatí firmě čtyři miliony

Na dlouhých šest let se protáhl spor mezi městem Lanškroun a společností Gurman S, který se týkal plánovaného odkupu Společenského domu. Zastupitelstvo muselo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.