"Nikdo si problému během rozbalování nevšiml," řekla firma německému listu Neue Westfaelische Zeitung. Firma skrze různé prodejny udala 175 kusů hrníčků, než na tvář strůjce holokaustu upozornili zákazníci. Řetězec poté problematické nádobí z prodeje stáhl a zbylých 4 825 kusů prý ničil.
Šálky byly potištěny mimo jiné obrázkem vybledlé černo-bílé 30fenikové dopisní známky s Hitlerovým portrétem. Nechybělo ani poštovní razítko s hákovým křížem. Řetězec Zurbrüggen si hrnečky objednal u čínského dodavatele, u něhož podle něj došlo při výběru motivů k chybě.
Podle spolumajitele nábytkového řetězce Christiana Zurbrüggena byly portrét a zbytek zdobného potisku na šálky naneseny během různých směn, takže míra viditelnosti známky se na jednotlivých kusech lišila. Vady si tak nevšimli ani nákupčí řetězce při objednávání šálků na čínském veletrhu.