New York Times získaly od zpoplatnění své webové produkce přes 100 tisíc předplatitelů, což představuje roční tržby asi 26 milionů dolarů. To výrazně překonalo počáteční očekávání. Zároveň klesá celkový počet čtenářů digitální verze listu, který na svých stránkách nabízí zdarma dvacet článků měsíčně. První odhady ukazují na pokles mezi pěti až patnácti procenty.
Model plateb za internetovou verzi New York Times pozorně sledují ostatní deníky, které sráží na kolena propad zájmu čtenářů a z něj plynoucí ztráta příjmů z reklamy. Ke zpoplatnění obsahu zatím přistoupily hlavně finanční listy jako The Wall Street Journal a Financial Times.
Londýnské The Times a Sunday Times, kde jejich majitel News Corp. magnáta Ruperta Murdocha zavedl částečný placený digitální servis loni v červenci, měly na konci února necelých 80 tisíc předplatitelů měsíčně proti 50 tisícům na konci října.
Čistý zisk vydavatelství New York Times klesl na 5,4 milionu dolarů (asi 90 milionů Kč) ve srovnání s 12,8 milionu dolaru o rok dříve. Celkové výnosy se snížily o 3,6 procenta na 566,5 milionu dolarů. Tržby z reklamy kvůli propadu zadávání do tištěných médií oslabily o 4,4 procenta, výnosy z digitální reklamy však stouply o 4,5 procenta.