Veřejná debata se týkala využití veřejného prostoru v Praze. Tunel za muzeem byl stál asi dvanáct miliard korun.
"Je to nejsmysluplnější z existujících projektů. Určitě bychom se v příštích čtyřech letech na to měli podívat, ten projekt by se měl dotáhnout do konce," uvedl Tůma.
Proti se postavili zejména kandidátka na primátorku za zelené Petra Kolínská a kandidát ČSSD a městský zastupitel Karel Březina. "Ten projekt je naprosto šílený," řekla Kolínská.
Proti Tůmovi se postavili také Pražané, kteří na debatu přišli. Z publika zaznívaly hlasy, že jakmile by se postavil tunel, situace by se zlepšila pouze v okolí muzea, ale už ne například v Ječné, Žitné nebo Anglické ulici.
Proti tunelu staví také někteří dopravní architekti. Podle nich by se tunelem pouze zakonzervoval současný stav a Legerova či Sokolská by se v budoucnu již nikdy zklidnění nedočkaly.
"Snaha obnovit magistrálu jako průjezdní komunikaci je úlet. Negativně to ovlivní život ve vnitřní Praze. Neúnosná zůstane situace u Hlávkova mostu, kde je nejhorší mimoúrovňová křižovatka v Praze," uvedl již dříve architekt Ivan Lejčar.
Diskuze se účastnili kromě Tůmy, Kolínské a Březiny také kandidát na primátora za ODS Bohuslav Svoboda a kandidáti Věcí veřejných Pavel Dobeš. K žádným velkým názorovým střetům ale nedošlo.