Podle supervizora, který dokument zpracoval, by na stavbu tunelu Blanka mělo dohlížet 50 až 60 lidí z technického dozoru. Ve skutečnosti ale staveniště kontroluje jen čtrnáct pracovníků. "Technický dozor přitom chyběl i u propadu zeminy, při němž se vytvořil kráter ve Stromovce," uvedla televize.
Dokument podle České televize vyzněl negativně hlavně směrem k firmě Inženýring dopravních staveb, která je správcem stavby tunelu Blanka. Firma však kritiku rozhodně odmítá, stejně jako šéf odboru městského investora Jiří Toman, který si zprávu supervizora sám objednal a který považuje kritiku za neoprávněnou. "Uvažujeme, že se supervizorskou firmou přestaneme spolupracovat," uvedl v televizi.
Autora zprávy váže mlčenlivost, proto se k ní nevyjadřuje, dodala televize.
Tunel Blanka je součástí severozápadní části vnitřního automobilového obchvatu metropole a má být hotov v roce 2011.