"Ztrojnásobili jsme prodejní plochu na 111 000 m2. Do Brna i do republiky jsme tak přinesli nové značky," řekla ředitelka centra Pavla Bumbálková.
Celkový počet obchodů se otevřením další části přehoupne přes dvě stě. Přibudou zde nejen nové oděvní značky, ale například i sushi bar nebo literární kavárna.
Naplnit kapacitu zvětšeného obchodního centra nebylo kvůli ekonomické krizi vůbec jednoduché. "V lednu nám zbývalo obsadit ještě asi tři a půl tisíce čtverečních metrů prodejní plochy," uvedl ředitel obchodu a marketingu Aleš Navrátil. Na stávající prodej však podle něho krize příliš velký vliv nemá.
Novinkou je takzvaná Zelená zóna, volnočasové centrum s atrakcemi pro děti. Ta nabídne například amfiteátr, lezeckou stěnu nebo in-line dráhu. "Lidé se chtějí bavit, chodit nakupovat a trávit svůj volný čas na jednom místě," vysvětlila Bumbálková.
Na výstavbě zelené zóny spolupracuje vedení Olympie s městem Brnem. Ta by tak měla být přístupná i z hojně využívané nedaleké cyklostezky vedoucí z Brna do Vídně.
Nové volnočasové centrum by mohli návštěvníci vyzkoušet už v květnu příštího roku.
Vedle Olympie bude na Brněnsku větší i další nákupní centrum, Galerie Vaňkovka. Ta chce přistavět třetí patro s obchody a parkovací dům. - čtěte více v on-line rozhovoru se šéfem Galerie Vaňkovka - ZDE