Stání na parkovištích P+R je podle něj třeba také více zvýhodnit. "Chceme prosadit, aby řidiči, kteří zde zaparkují, dostali zdarma celodenní jízdenku na městskou dopravu. Lidi bychom takto motivovali k tomu, aby nejezdili autem do centra," řekl Göringer.
Nyní řidiči platí deset korun parkovného za den a mohou si koupit zpáteční jízdenku na městskou dopravu do centra za dvacet korun.
Radní Zdeněk Kovářík (ODS) považuje Göringerovy výroky za pouhou předvolební rétoriku. "Je jasné, že opozice bude chtít nyní třískat body ze všeho. Výstavba záchytných parkovišť je pro město zásadní. Máme ale velké potíže, například s vykupováním pozemků. A co se týká příjezdu po Strakonické, je pravda, že tam záchytné parkoviště nikde není, u Anděla jsou však podzemní garáže pro veřejnost," řekl.
Na výstavbě záchytných parkovišť se podílí Ústav dopravního inženýrství. Podle jeho ředitele Ladislava Pivce pracovníci ústavu doporučují magistrátu, kde by měla stát. "Nejlepší by bylo, kdyby všechny byly u metra, ale to není technicky možné, proto se parkoviště P+R staví také u nádraží," řekl Ladislav Pivec.
V Praze je v současné době dvanáct záchytných parkovišť, do největšího z nich na Černém Mostě se vejde tři sta aut. V polovině roku by mělo být zprovozněno další parkoviště rovněž pro tři sta aut v Modřanech.