Autobus se na trasu mezi stanicemi Jižní Město a Smíchovské nádraží vydal v půlhodinových intervalech. Mezi cestujícími byl o ukázkovou jízdu velký zájem, přestože autobus nebyl nijak speciálně označen a cestující se museli na spoj v podstatě doptat.
"Cílem bylo ukázat, že linka od října vyjede a ukázat, že bude jezdit, účelem nebylo zkoumat, jak rychle trasu projede, to se navíc ještě může změnit, až budou na Barrandovském mostě vypnuté semafory (o vypnutí semaforu čtěte zde)," řekl Pavel Procházka, šéf organizace Ropid, která plánuje trasy a sestavuje jízdní řády.
Celou trasu zvládla linka během dvaceti dvou minut. Linka 125 tak bude nejrychlejším spojem mezi oběma částmi metropole. Dosud museli cestující jezdit přes stanici I. P. Pavlova a tramvají na Smíchov, nebo jezdit metrem a ve stanici Florenc přestoupit z linky C na trasu B.
"Pomůže to navíc Ječné ulici a obecně metru na lince C, tedy jejímu nejvytíženějšímu úseku mezi I. P. Pavlova a stanicemi v Praze 4," řekl mluvčí Ropidu Filip Drápal.
Se zavedením linky čekalo město na zprovoznění úseku Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D5. Ten byl otevřen v pondělí. Z Jižní spojky tak mezi D1 a Barrandovským mostem zmizely kamiony, a uvolnil se tak prostor pro novou autobusovou linku.
Původně chtělo město pro autobusy zřídit vyhrazený jízdní pruh, od toho ale nakonec ustoupilo. "Kvůli jednomu autobusu, který projede jednou za čtvrt hodiny, jej dělat nebudeme. To by potom ztratil význam zákaz vjezdu pro kamiony na Jižní spojku," řekl náměstek primátora Rudolf Blažek.