Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Technaři nejsou studenti z roku 1989

Patřím mezi vysokoškolské studenty z r. 1989, kteří měli odvahu postavit se totalitnímu režimu a vyburcovat společnost k masivnímu odporu proti tehdejším mocipánům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

opportunity

12. 8. 2005 19:25
Paroubek a jeho výrok
Koukla jsem na http://www.nezavislej.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.nezavislej.cz- je tam anketa, a je vidět, co si lidi o Paroubkově výroku myslí
0 0
možnosti

Kebnekaise

13. 8. 2005 17:23
Re: Paroubek a jeho výrok
0 0
možnosti

Janek5656

12. 8. 2005 13:51
Markéto, radši vraťte diplom a přestaňte kecat o odvaze v roce 1989
1. Jak můžete cokoliv posuzovat bez jakékoli analýzy faktů? Pochlubte se svými znalostmi, prosím, například na základě jaké právní normy policie zablokovala v pátek časně ráno asfaltovanou cestu vedoucí na smluvně zajištěný pozemek? 2. Vy si vážně myslíte, že v listopadu 1989, kdy se celý komunistický "tábor" několik let rozkládal, bylo třeba nějaké zvláštní odvahy k protestu? Fakt šlo svazákům o kariéru? 3. Jak jste se dostala za bolševika na práva?
0 0
možnosti

barbudo

12. 8. 2005 21:48
Re: Markéto, radši vraťte diplom a přestaňte kecat o odvaze v roce 1989
... pokud byste se na práva dostal Vy, vědel byste, proč na ornou půdu nesmějí tisíce aut ...
0 0
možnosti

celtic

11. 8. 2005 13:56
už...
zase bijou děti  Ale zatraceně málo
0 0
možnosti

Ig-n-or

11. 8. 2005 11:35
kdo je kdo?
čoveče, já jsem to tam viděl jinak. Nebyls na jiné párty? Nejsem čistej technař, ale mám rád happeningy velkého rozsahu :-). Možná v tomhle je rozdíl, určitý okruh lidí kolem PC zvukařiny má možná jinam posunutý žebříček hodnot a mentalitu. Tohle byl ale jeden velkej průser od začátku, určitě na obou stranách. Co ale remembuju, tak na "naší" straně toho bylo víc, a to už cestou na sraz. To nejde odiskutovat :-(. Ty stovky "dětí" by potřebovali víc za ucho už od rodičů, protože i bez poptávky jsem měl pár nabídek nejmenovaných chemikálií, většina těch dětí prolívala hrdla chlastem - to prostě pořadatel musí odskákat, podávání alkoholu (nejen...) dětem se nesmí ani pod širákem, ne? Za to je zodpovědný vždycky pořadatel... Přišel jsem tam o šrajtofli, a to jsem si schrupnul jen na čtvrt hoďky. Naštěstí jsem tam měl pěkný prd, tak si to dotyčný užij! Uznávám že jsem se svezl z davem a taky seděl na louce, která mi nepatřila, ale jelikož jsem nepatřil do skupinky co se chtěla prát - viz tř
0 0
možnosti

Ig-n-or

11. 8. 2005 12:49
Re: kdo je kdo?
viz třeba vedlestojící taliálnský raudies, tak jsem se po výzvě sbalil, a nemůžu si na nic ztěžovat. Kdo se chtěl poprat, ten zůstal, dostal na budku, tak proč si ztěžuje. Neuposlechnutí výzvy už je taky protizákonné, každý si musí nést následky sám. Ještě bych je všechny pokutoval, kolektivní vina se žádá u policie, proč ne taky na druhé střeně?
0 0
možnosti

piskotka

11. 8. 2005 7:53
Souhlasím!!! Ale 2.strana - mlátit lidi není dobré.
Souhlasím! Ale 2.strana - mlátit lidi není dobré. Je potřeba vytvořit pravidla, jak se můžeu technoparty (nebo jiné party "dělat"), viz SlovakTech minulý týden...
0 0
možnosti

Deleter

10. 8. 2005 10:16
Bohužel, spousta lidí se domnívá,
že tu jsou snahy srovnávat technaře a studenty '89. Nekteří naivnější tomu uvěřili zcela. Naopak lidé nezaujatí pochopili, že jde o srovnání těch dvou policejních zásahů, které proběhly stylem provokace-represe a za použití nepřiměřených prostředků, což není přípustné. Zákon o policii takový postup vylučuje.
0 0
možnosti

barbudo

10. 8. 2005 11:21
Re: Bohužel, spousta lidí se domnívá,
... provokace vypadala jak asi tak přibližně?
0 0
možnosti

addiction2

10. 8. 2005 8:43
Tady jde úplně o něco jiného, ale Vy to zřejmě nechcete chápat
Vážení, naprostý souhlas s Vámi, že přirovnávat technaře k studentům v 89 je nesmysl, naprostý souhlas s tím, že hozením prvního kamenu, se dopustili trestného činu a muselo být proti nim zakročeno. Co mě ale sakra vadí, je to že policisté postupovali nezákoně (nemyslím to, že se jednotlivci nechali vyprovokovat k brutálnějším akcím), myslím postup policie jako celek. Ale především co mi vadí ze všeho nejvíc je politický podtext - ulhaný soudruh Paroubek s jeho stranickým kolegou Bublanem. Volně cituji ze zprav TV Nova a z MF - "Paroubek kritizoval Bublana za to, že se předem nedohodl v parlamentu, zdali bude zásah někomu vadit". O Bublanových tendenčních kecech se nebudu vůbec zmiňovat - do nebe volající. Tito dva by měli jít okamžitě od vesla, ne za zásah jako takový(i když i ten byl od začátku protizákonný), ale za lži a demagogie(Bublan), komunistické a mocenské smýšlení(Paroubek)!!! Tak a jen směle do mě, těším se jak Vám budu argumentovat!!! A srovnát demokratické ČR s Čínou,
0 0
možnosti

Deleter

10. 8. 2005 10:11
Re: Tady jde úplně o něco jiného, ale Vy to zřejmě nechcete chápat
souhlas. S výjimkou toho, že hozením prvního kamene se tr.č. dopustil ten, kdo ho hodil. Když někdo z fotbalových fašounků hodí flaškou, taky se kvůli tomu hned nezruší celé utkání.
0 0
možnosti

crabath

9. 8. 2005 19:36
http://zpravy.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=382597
Kdyz slysim hesla niceho neznalych kriklounu, mam chut vyzvat:jste li opravdu tak zasadovi a statecni, ze se nebojite v policejnim state volat to, co volate, zajedte si do Ciny, Severni Koree, na Kubu. Ivan Klima, byvaly disident
0 0
možnosti

Daaviido

10. 8. 2005 11:46
Re: http://zpravy.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=382597
100% souhlas !!! Z prirovnani typu "policejni stat, gestapo..." se mi zveda zaludek. Je videt, ze dotycni nemaji ani spetku povedomi, co tyto vyrazy ve skutecnosti znamenaji. Kdybychom zili v takovem systemu, zarvali by to jednou, podruhy a uz by se vezli k vyslechu, do lagru apod. Hanba by je mela fackovat a ja bych pridal taky jednu (na me by mohli potom podat trestni oznameni).
0 0
možnosti

kozape

9. 8. 2005 8:51
souhlas
Pocházím z doby květinových dětí, ve které se všichni měli rádi a razili heslo "travička zelená, to je moje potěšení". Byla to doba populační exploze, které bych měl být vlastně vděčný za svoji existenci. V roce 89 jsem byl studentem SŠ.  Komunita technařů volající po svobodě nemá s rokem 89 opravdu nic společného. Představy technařů o svobodě jsou dětsky zrozmazlené. S policejním zásahem souhlasím. Vadí mi pouze individuální útoky některých policistů. Ti by měli být potrestáni.
0 0
možnosti

caizi

8. 8. 2005 23:05
Naprostý souhlas
S paní doktorkou v tomto článku naprosto souhlasím. Viděl jsem řadu záběrů, ze kterých bylo zřejmé, že tím, kdo agresivitu šířil, nebyli policisté (až na výjimky). Účastníci akce CZECH tech se chovali jako malé děti, kterým někdo rozšlápnul bábovičku. Uvědomte si , vážení (technaři), že demokracie tak, jak je Vámi interpretována, nemá s demokracií nic společného, jedná se o anarchii. V okamžiku, kdy povyšuji svá práva, nad práva druhého (což ze všech článků, co jsem četl čiší), nemůžete hovořit o anarchii. Spíše mi ten tón a zaujetí připomíná islámský fundametalismus. Přečtěte si pro zajímavost některé islámské noviny, apod. Najdete tam určitě spoustu společného. Uvědomte si, že pokud porušujete práva (a tedy i Listinu a Ústavu, kterou často argumentujete), a na vyzvání policisty nereagujete a co víc - zaútočíte - vzít jen jediný kámen - v okamžiku kdy ohrožujete cizí život - kdyby Vás ten plicista zabil, tak s tím musíte počíta. Kamenem v ruce jste převzali odpovědnost.
0 0
možnosti

celtic

8. 8. 2005 23:07
Re: Naprostý souhlas
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Železniční koridor na Moravu stojí, vlak v Pardubicích usmrtil člověka

7. května 2024  13:23

V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Provoz na železničním koridoru na Moravu je...

Putin se na inauguraci ujal dalšího mandátu, předloží jméno příštího premiéra

7. května 2024  10:11,  aktualizováno  13:19

Ruský prezident Vladimir Putin při úterní okázalé inauguraci v Kremlu zahájil svůj pátý mandát v...

Na Pražském okruhu se převrátil náklaďák, přes svodidla omezuje oba směry

7. května 2024  11:14,  aktualizováno  13:18

Na druhém kilometru Pražského okruhu u Jesenice havarovalo nákladní auto, které se převrátilo na...

Politolog se zkušeností z ministerstva zdravotnictví má ve vládě řešit vědu

7. května 2024  13:18

Marek Ženíšek, který se má podle TOP 09 stát novým ministrem pro vědu a výzkum, v minulosti...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...